Erasmus+ Projekti

Hacking the Code for Women in STEAM

Nositelj projekta: Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska

Partneri:

  • Spectrum Research Centre CLG, Irska
  • Skills Elevation FHB, Njemačka
  • SYNTHESIS CENTER FOR RESEARCH AND EDUCATION LIMITED, Cipar
  • BFI Burgenland, Austrija
  • JAITEK TECNOLOGÍA Y FORMACIÓN S.L., Španjolska
  • ALIANCE LEKTORŮ a KONZULTANTŮ, Češka

Ukupna vrijednost projekta: 227.130,00 EUR

Trajanje projekta: 01.09.2020. - 31.08.2022.

Cilj projekta:

Cilj projekta je postizanje veće rodne ravnopravnosti u STEAM (science, technology, engeneering, art, mathematics) području kojim prema posljednjim istraživanjima i dalje dominiraju muškarci (72%), dok se udio žena nije značajno promijenio u posljednjih nekoliko godina (28%). Rodna pristranost predstavlja sve veći problem, ali njegovo rješavanje kroz višestruko obrazovno adresiranje spomenutog problema pozitivno bi utjecalo ne samo na europsko gospodarstvo nego i na osvješćivanje cjelokupnog europskog stanovništva o važnosti rodne ravnopravnosti. Projekt će posebnu pozornost obratiti na žene u srednjem strukovnom obrazovanju jer se ono smatra svojevrsnim početkom usmjeravanja i razvoja karijera u STEAM području kao i potencijalno dobra podloga za suzbijanje predrasuda, ali i edukacije mladih o važnosti rodne jednakosti.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

  • Razvijanje seta alata od 35 interaktivnih infografika koje se bave osobnim deficitima pojedinaca kako bi im se omogućilo da identificiraju pravi izbor karijere u STEAM području
  • Razvijanje sveobuhvatnog programa stručnog usavršavanja koji će podržavati kontinuirani profesionalni razvoj strukovnih nastavnika i stručnjaka za profesionalno usmjeravanje
  • Adresiranje ključnih pitanja povezanih s rodnom pristranosti u STEAM području kroz pružanje niza resursa koji podižu svijest o svjesnoj i nesvjesnoj rodnoj pristranosti
  • Podrška menadžerima ljudskih resursa pri razvijanju odgovarajuće prakse zapošljavanja, zadržavanja i promicanja žena u STEAM sektoru
  • Razvijanje MOOC-a (Massive Open Online Course) koji će omogućiti pristup Steamy Wonders interaktivnim infografikama, programu stručnog usavršavanja i alatima za menadžere ljudskih resursa

Ciljna skupina projekta:

  • Žene svih dobnih skupina zainteresirane za rad u STEAM području
  • Edukatori odraslih
  • Stručnjaci iz područja upravljanja ljudskim resursima

Newsletteri projekta:

 

GREEN FOR FUTURE - Greening the EntreComp Framework to Reconcile Economic Development and Environmental Security

Nositelj projekta: Universitaet Paderborn, Njemačka

Partneri:

  • Callidus - Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska
  • Berufsförderungsinstitut Burgenland, Austrija
  • Spectrum Research Centre CLG, Irska
  • Universitatea Din Pitesti, Rumunjska
  • University of Peloponnese, Grčka
  • Centre for advancement of research and development in educational technology Ltd. CARDET, Cipar
  • Institito de Soldadura e Qualidade Portugal
  • Burgarski Svoboden Universitet, Bugarska

Ukupna vrijednost projekta: 419.013,00 EUR

Trajanje projekta: 01.09.2020. – 31.08.2023.

Cilj projekta:

Kako bi se uspješno odgovorilo na sve izraženije klimatske promjene, cilj ovog projekta je kroz maksimalni socijalni utjecaj promijeniti globalno okruženje, a da se pritom ne izgubi poslovna vizija za stvaranje profitabilnih proizvoda. Cilj projekta “Green for Future” je stvoriti novi „zeleni“ koncept koji će rezultirati ključnim promjenama u svijesti kompanija te u području obrazovanja odraslih. Ovaj projekt želi navesti potrošače, zaposlenike i druge dionike da promijene svoje viđenje ekološke situacije u njihovim zemljama predstavljajući važan pokušaj razvoja inovativnih kvalifikacijskih okvira i resursa kojima se potiču promjene u poslovnom sektoru.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

  • 72 edukatora iz područja obrazovanja odraslih završit će “in-service” obuku s ciljem upoznavanja novog “zelenog” koncepta
  • Razvoj zelenog “EntreComp” kvalifikacijskog okvira s ciljem usvajanja bitnih vrijednosti održivog poduzetništva te promicanja novog koncepta "zelene" ekonomije
  • Razvoj zbirke resursa za stjecanje poslovnih kompetencija u svrhu podrške osoblju iz područja obrazovanja odraslih
  • Razvoj “in-service” programa obuke kao podrška kontinuiranom stručnom razvoju edukatora iz područja obrazovanja odraslih s ciljem razumijevanja koncepta “zelenog” poduzetništva
  • Razvoj globalnog otvorenog “On-line” tečaja u svrhu promocije koncepta “zelenog” poduzetništva

Ciljna skupina projekta:

  • Edukatori iz područja obrazovanja odraslih
  • Zaposlenici, poduzeća, donositelji ekonomskih odluka i drugi dionici

Green EntreComp = kvalifikacijski okvir koji će se koristiti od strane edukatora iz područja obrazovanja odraslih u školama i na fakultetima diljem Europe. Pružanje “GreenEntreComp-a” kao okvira za budući razvoj imat će značajan utjecaj na okoliš i tvrtke u cijeloj Europi.

 

 

 

SKILL PICS - Using Interactive Infographics to Promote Problem Based Learning for the Development of Key Transversal Skills

Nositelj projekta: Berufsförderungsinstitut Burgenland, Austrija

Partneri:

  • Callidus - Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska
  • Future in Perspective Limited, Irska
  • Aliance Lektoru a Konzultantu, Češka
  • Jaitek Tecnología y Formación SL, Španjolska
  • Innovade Li Ltd., Cipar
  • Rightchallenge – Associação, Portugal
  • Hauptstadftallee 239 V V UG, Njemačka

Ukupna vrijednost projekta: 246.319,00 EUR

Trajanje projekta: 01.09.2020. - 31.08.2022.

Cilj projekta:

Cilj projekta je svim građanima pružiti ključne transverzalne vještine poput digitalne pismenosti, poduzetništva, kritičkog i kreativnog razmišljanja, vođenja, inovativnosti, rješavanja problema, timskog rada i socijalnog utjecaja. Stjecanje takvih vještina nije namijenjeno samo određenom polju rada, već njihovoj uporabi u širem spektru područja što će povećati vrijednost građana na tržištu rada.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

  • Promicanje nove metodologije koristeći pristup učenju rješavanjem problema umjesto uobičajene metode kombiniranog učenja
  • 400 učenika iz područja obrazovanja odraslih razvit će ključne transverzalne vještine koje će im pomoći na tržištu rada
  • 48 edukatora iz područja obrazovanja odraslih završit će pilot edukaciju programa “in-service” obuke koja će povećati njihove digitalne i pedagoške vještine
  • 16 interaktivnih infografika bit će razvijeno i prevedeno na 8 jezika partnera
  • U sklopu projekta bit će razvijen “In-service” priručnik koji će biti preveden na 8 jezika partnera
  • Razvoj projektnog MOOC-a (globalnog otvorenog online tečaja)

Ciljna skupina projekta:

  • Edukatori iz područja obrazovanja odraslih koji nastoje odgovoriti na potrebe tržišta za transverzalnim vještinama u modernom poslovanju
  • Ljudi koji žele steći ključne transverzalne kompetencije koje su im potrebne za ispunjenje potencijala i postizanje ciljeva u karijeri

Interaktivni infografi – vrsta internet zadataka koji će ponuditi ciljnoj skupini veliku priliku za stjecanjem znanja kroz različite izazove. Oni uključuju videozapise s objašnjenjima, članke u časopisima, kvizove ili slagalice, digitalne “provale” ili “online escape room-ove” te “WebQuest-ove”.

Prezentacija projekta:

 

 

Entrepreneurship Training for Innovators

Nositelj projekta: Coopérative pour le Développement de la Créativité et de l'Innovation (Francuska)

Partneri:

  • Callidus - Ustanova za obrazovanje odraslih (Hrvatska)
  • Mindshift Talent Advisory lda (Portugal)
  • INNOVADE LI LTD (Cipar)
  • FUTURE IN PERSPECTIVE LIMITED- FIPL (Irska)
  • JAITEK TECNOLOGÍA Y FORMACIÓN SL (Španjolska)
  • Skills Elevation FHB (Njemačka)
  • QUARTER MEDIATION (Nizozemska)

Ukupna vrijednost projekta: 252.382,00 EUR

Trajanje projekta: 15.9.2020-14.9.2022. 

Cilj projekta:

Cilj projekta je uspješno uključiti poduzetnike u razvoj različitih inovacijskih procesa koji su dosad bili rezervirani gotovo isključivo za znanstvenike i akademsku zajednicu. Ideja projekta je uključiti velik broj ljudi u procese inovacija, mogućnost slobodnijeg kruženja znanja te razvoj proizvoda i usluga koje mogu pridonijeti stvaranju novih tržišta.
Glavni sudionici projekta su visokoobrazovani inovativni poduzetnici koji su poznati po svom bogatom radnim iskustvom (od 5 do 10 godina). Očekuje se da će rezultati ovog projekta postići trajni utjecaj na europsko društvo.

Main project activities and results:

  • Razvijanje zbirke interaktivnih infografika koje pružaju obuku u području inovacijskog poduzetništva:
    Interaktivne infografike sadržane u Zbirci baviti sljedećim ključnim područjima kompetencija:
    • Kreativno razmišljanje
    • Rješavanje problema
    • Vodstvo i upravljanje timom
    • Upravljanje inovacijama
    • Strateško planiranje
    • Upravljanje rizicima
    • Razvoj poslovnog modela
    • Prikupljanje rizičnog kapitala
    • Brzo eksperimentiranje
  • Razvoj programa stručnog usavršavanja za edukatore odraslih sa specifičnim ciljem razvijanja njihovih vještina i kompetencija za stvaranje vlastitih interaktivnih infografskih izvora
  • Razvoj besplatne online platforme za učenje kako bi se omogućio pristup Zbirci interaktivnih infografika

Target group of the project:

  • Inovativni poduzetnici
  • Edukatori odraslih

 

 

 

Supporting Digital Native NEETs Back to Mainstream Education, Training and Employment

Nositelj projekta: VSI INOVACIJU BIURAS, Lithuania

Partneri:

  • Callidus - ustanova za obrazovanje odraslih, Croatia
  • VSI INOVACIJU BIURAS, Lithuania
  • DRUZHESTVO ZNANIE, Bulgaria
  • OSRODEK SZKOLENIOWO-BADAWCZY INNEO, Poland
  • AKLUB CENTRUM VZDELAVANI A PORADENSTVI, Czech Republic
  • ARPIS Asociacion Regional Para la Inclusion Social, Spain

Ukupna vrijednost projekta: 171.721,00 EUR

Trajanje projekta: 1.10.2020. - 30.07.2022.

Cilj projekta:

Cilj projekta je uspješno uključiti i motivirati marginalizirane mlade odrasle osobe između 20 i 34 godine (NEET* osobe) u obrazovanje, programe osposobljavanja i zapošljavanje. Unatoč nižim obrazovnim postignućima, većina današnje NEET populacije ima temeljnu razinu znanja u pogledu digitalnih i društvenih medija. Ta vrsta digitalne pismenosti može predstavljati prekretnicu za ponovno obrazovno angažiranje NEET populacije. Projekt NEET-IDEA dat će mladim ljudima priliku da nauče kako koristiti svoje pametne telefone za snimanje kratkih filmova te biti dio filmske ekipe u ulozi koja odgovara njihovim osobnim preferencijama.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

  • Razvijanje programa stručnog usavršavanja koji će osigurati da nastavnici za odrasle razviju potrebne vještine za obučavanje NEET skupine u izradi digitalnih sadržaja pomoću pametnih telefona
  • Razvoj kurikuluma za program stručnog usavršavanja za nastavnike
  • Novi razvojni pristup za stjecanje ključnih osnovnih i transverzalnih vještina utemeljenih u digitalnom i medijskom proizvodnom okruženju
  • Razvoj online platforme koja bi omogućila pristup resursima za stručno usavršavanje
  • 70 nastavnika za odrasle dovršit će program stručnog usavršavanja za ponovno obrazovno angažiranje marginaliziranih mladih odraslih osoba
  • 350 članova NEET skupine bit će dio filmske ekipe i završiti program obuke za proizvodnju digitalnih i društvenih medijskih sadržaja
  • Proizvodnja 70 kratkih filmova usmjerenih na temu 'My dream job'

Ciljna skupina projekta:

  • NEET skupina
  • Edukatori za rad s marginaliziranim mladim osobama

* NEET je akronim koji označava mlade između 20 i 34 (u Hrvatskoj između 15 i 29) godine koji nisu zaposleni, ne obrazuju se niti usavršavaju (engl. Not in Employment, Education or Training).

Newsletteri projekta:

 

 

ELEVATION - Raising the skills of adults on the margins of lifelong learning

Nositelj projekta: Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska

Partneri:

  • Osrodek Szkoleniowobadawczy INNEO, Poljska
  • Asociatia pentru Educatie si Dezvoltare Durabila, Rumunjska
  • Centre for advancement of research and development in educational technology, CARDET, Cipar
  • The Rural Hub, Irska
  • Rightchallenge – Associação, Portugal
  • The Swiss Federation for Adult Learning - SVEB, Švicarska

Ukupna vrijednost projekta: 163.506,00 EUR

Trajanje projekta: 02.09.2019. – 01.09.2021.

Cilj projekta:

Cilj projekta je razvoj mini resursa za učenje u svrhu stjecanja ključnih kompetencija namijenjenih odraslim osobama lošijih životnih mogućnosti koje ne pokazuju interes za sudjelovanjem u cjeloživotnom učenju. Kao podrška tom cilju namjerava se razviti kurikulum za osposobljavanje osoblja u obrazovanju odraslih u svrhu rada s tom ciljnom skupinom odraslih polaznika te lakšeg i kvalitetnijeg korištenja novih obrazovnih resursa za učenje.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

  • IO1 - Razvoj mini obrazovnih resursa za stjecanje ključnih kompetencija u disciplinama:
    • Umjetnost
    • Kultura
    • Digitalni i socijalni mediji
    • Sport i hobiji
  • IO2 - Izrada kurikuluma za osposobljavanje osoblja u obrazovanju odraslih za rad s ciljnom skupinom
  • IO3 - Razvoj i dizajn modularnog priručnika za učenike s potrebnim sadržajem za učenje prema novim okvirima učenja te priručnika za organizaciju festivala učenja
  • IO4 – Izrada portala za e-učenje
  • IO5 - Evaluacija projekta

Ciljna skupina projekta:

  • Odrasle osobe s niskim kvalifikacijama, migranti, izbjeglice, etničke manjine, itd.
  • Edukatori

Projekt nastoji razviti i prilagoditi nove edukacijske materijale kako bi one najugroženije ponovo privukao u  proces obrazovanja. Novi edukacijski materijali obuhvaćat će popularne teme kao što su umjetnost, kultura, digitalni i socijalni mediji, sport te razne hobi aktivnosti.

Ideja projekta je navedene tematske okvire prilagoditi bitnim obrazovnim disciplinama na način da budu jednostavni i pristupačni marginaliziranoj ciljnoj skupini kako bi se ona mogla zainteresirati i uključiti u rješavanje takvih izazova. Cilj projekta nije samo proširiti znanje i opću kulturu sudionika o popularnim temama današnjice nego kroz tu svakodnevnu tematiku povećati kompetencije sudionika i u drugim bitnim obrazovnim disciplinama iako možda oni sami u početku neće biti niti svjesni svojih novih stečenih kompetencija koje im dugoročno uvelike mogu pomoći u obrazovanju i poslu.

Newsletteri projekta:

 

 

 

PIGGY BANK - A Family Learning Model to Promote Financial Literacy

Nositelj projekta: Reintegra, Češka

Partneri:

  • Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska
  • Future in Perspective Limited, Irska
  • Centre for Advancement of research and development in educational technology, CARDET, Cipar
  • AEVA – Associacao para a educacao e valorizacao da regiao de aveiro, Portugal
  • Asociación cultural y medioambiental Permacultura Cantabria, Španjolska
  • The Swiss Federation for Adult Learning - SVEB, Švicarska

Ukupna vrijednost projekta: 226.084,00 EUR

Trajanje projekta: 01.09.2019. – 30.09.2021.

Cilj projekta:

Cilj ovog projekta je podizanje razine financijske pismenosti u svim državama partnerima s naglaskom na pomoć obiteljima kojima je takvo znanje potrebno. Ovaj projekt nastao je sa svrhom financijskog opismenjavanja ljudi kako bi u budućnosti što manje obitelji dolazilo u nepogodne financijske situacije i time direktno ugrožavali egzistenciju sebe i svoje obitelji.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

  • Razvoj mobilne aplikacije koju će sudionici moći koristiti u svrhu učenja
  • Izrada kolekcije od 12 stripova za mlađu djecu koja će biti prevedena na 6 partnerskih jezika
  • Razvoj 12 edukacijskih materijala u obliku „Escape Room“izazova u svrhu učenja putem interneta za djecu od 13 do 18 godina starosti
  • Razvoj 12 edukacijskih materijala u obliku „Webquest“ zadataka za mlade ljude od 19 do 25 godina starosti s ciljem učenja o financijskom upravljanju od kojih će polovica biti sa pozitivnim scenarijem, a druga polovica sa negativnim scenarijem financijskog djelovanja kako bi sudionici mogli naučiti i dobra i loša iskustva upravljanja financijama
  • Razvoj edukacijskog programa za roditelje i skrbnike kako bi se osigurala izgradnja vlastite financijske pismenosti te mogućnost upravljanja novim modelom obiteljskog učenja
  • Razvoj edukacijskog programa i priručnika koji će dati odgovore na specifične izazove korištenja novih resursa za učenje podržavajući kontinuirani profesionalni razvoj edukatora u svrhu maksimizacije iskoristivosti novih resursa učenja
  • Razvoj internet platforme za učenje – prilagođeno i potpuno mobilno zajedničko mrežno okruženje za učenje koje podržava pristup sa pametnih telefona i tableta

Ciljna skupina projekta:

  • Djeca između 6 i 12 godina starosti
  • „Teenageri“ između 13 i 18 godina starosti
  • Mladi između 19 i 25 godina starosti
  • Roditelji i skrbnici
  • Edukatori

Ciljna skupina projekta nisu samo odrasli s nižom razinom financijske pismenosti već i djeca raznih dobnih skupina kako bi se što bolje pripremila za sve financijske izazove i zamke s kojima će se susretati kroz odrastanje i život.

Webquests / Escape Room Challenges = načini rješavanja zadataka i izazova putem interneta u svrhu stjecanja novih znanja i kompetencija

Newsletteri projekta:

 

 

Zero Waste power in HoReCa

Nositelj projekta: Centar za odgoj i obrazovanje „Slava Raškaj“ Zagreb, Hrvatska

Partneri:

  • Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska
  • it, Italija
  • Turistička i ugostiteljska škola Dubrovnik, Hrvatska
  • Cámara Oficial de Comercio, Industria y Navegación de Granada, Španjolska
  • Srednja šola za gostinstvo in turizem, Slovenija
  • Future In Perspective Limited, Irska

Ukupna vrijednost projekta: 208.858,00 EUR

Trajanje projekta: 01.09.2019. – 31.8.2021.

Cilj projekta:

Ovaj projekt kroz niz aktivnosti povezuje „Zero Waste“ teme sa strukovnim obrazovanjem i poslovnim sektorom u ugostiteljstvu s jasnim ciljem promjena u procesu obrazovanja i poslovanja na način odabira modela rada koji su održivi i manje štetni za okoliš.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

  • Izrada kurikuluma za provedbu specifičnih postupaka gospodarenja otpadom u HoReCa sektoru
  • Kurikulum će sadržavati edukativne sadržaje i konkretne smjernice o organizaciji rada u ugostiteljskim objektima s ciljem zaštite okoliša na temelju uspostavljanja „Zero waste“ standarda
  • Dizajn digitalnih alata za učenje temeljenih na kurikulumu
  • Cilj je podržati učenje kroz individualne načine usvajanja znanja i korištenje ICT alata
  • Alat je namijenjen svim učenicima u procesu strukovnog ugostiteljskog obrazovanja te djelatnicima u HoReCa sektoru
  • Izrada IT standardnog alata za evaluaciju razine „Zero waste“ poslovanja

Ciljna skupina projekta:

  • Učenici i nastavnici VET ugostiteljskih škola - alati će sudionicima pružiti osnovne sadržaje za organiziranje profesionalnih kuhinja i ugostiteljskih objekata s glavnim ciljem smanjenja otpada, zaštite okoliša i podizanja „Zero Waste“ standarda u HoReCa sektoru
  • Hoteli i ugostiteljski objekti - razvit će se digitalni alat za procjenu standarda s nultim otpadom za menadžere i rukovoditelje hotela

„Zero Waste“ je globalni pokret usmjeren ka pronalaženju optimalnih rješenja na aktualna pitanja zagađenja okoliša i ponovne uporabe korištenih materijala. Više o projektu možete saznati na: http://www.zerowastepower.eu/site/

Newsletteri projekta:

 

Game of Phones

Nositelj projekta: Meath Partnership, Irska

Partneri:

  • Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska
  • Fondo Formacion Euskadi, FFE, Španjolska
  • Storytellme, Portugal
  • Centre for Advancement of research and development in educational technology, CARDET, Cipar
  • The Swiss Federation for Adult Learning - SVEB, Švicarska

Ukupna vrijednost projekta: 174.404,00 EUR

Trajanje projekta: 1.11.2018. – 31.01.2021.

Cilj projekta:

Game of Phones je Erasmus+ projekt kojemu je primarni cilj kroz dizajn i razvoj zadataka baziranih na izazovima za mlade pomoći reintegraciji marginalizirane ciljne skupine u obrazovanje ili zapošljavanje na način da kroz rješavanje tih izazova steknu vještine i kompetencije koje će im poboljšati izglede kod zapošljavanja ili ih motivirati na daljnji proces obrazovanja.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

  • Razvoj sadržaja učenja za webquest izazove
  • Izrada 32 webquest izazova u adekvatnom medijskom formatu za učenje na mobilnim platformama i pametnim telefonima
  • Stjecanje dubljeg znanja i razumijevanja o podrijetlu i funkcioniranju EU
  • Istraživanje povijesno povezanih raznolikosti i kulturoloških identiteta Europe
  • Promocija multikulturuloških i socioekonomskih vrijednosti europskog društva
  • Demonstracija identiteta nacionalne kulture odnosno njegove kompatibilnosti sa europskim identitetom
  • Razvoj Mozilla Badges sustava nagrađivanja s ciljem motivacije ciljne skupine za stjecanje novih znanja i vještina
  • Identifikacija ključnih interesnih skupina koje će biti članovi lokalnog foruma interesnih skupina
  • Neke od ključnih vještina koje se žele postići edukacijom kandidata su: kritičko razmišljanje, rješavanje problema, istraživanje, digitalizacija, komunikacija, timski rad, itd.

Ciljna skupina projekta:

  • Edukatori za rad s marginaliziranim mladim osobama
  • NEET skupina

* Webquest = oblik zadataka na internetu koji će ciljnoj skupini kroz razne izazove ponuditi velike mogućnosti stjecanja znanja

* Mozilla Badges = način vrednovanja učenika kroz nagrađivanje bedževima

* NEET je akronim koji označava mlade između 18 i 24 (u Hrvatskoj između 15 i 29) godine koji nisu zaposleni, ne obrazuju se niti usavršavaju (engl. Not in Employment, Education or Training)

Newsletteri projekta:

 

 

Digital Media – A Bridge to Inclusion DIME

Nositelj projekta: Ballybeen Women’s Centre – BWC, Sjeverna Irska

Partneri:

  • Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska
  • Kas Halk Egitimi Merkezi – Kas HEM, Turska
  • The Rural Hub, Republka Irska
  • Cooperativa Sociale Prometeo onclus a Mutualita Prevalente - Prometeo, Italija
  • Osrodek Szkoleniowo-Badawczy INNEO, Poljska
  • INNOVENTUM OY, Finska
  • Reintegra, Češka
  • The Swiss Federation for Adult Learning - SVEB, Švicarska

Ukupna vrijednost projekta:  296.324,00 EUR

Trajanje projekta: 01.10.2017. – 30.09.2019.

Cilj projekta:

S obzirom na činjenicu da su digitalni mediji izvrstan način za prenošenje znanja i razvoj ključnih kompetencija, cilj ovog projekta bio je ponuditi mladim marginaliziranim odraslim osobama (NEET skupina) učinkovit način stjecanja znanja, vještina i kompetencija pomoću kojih će postati konkurentniji na modernom tržištu rada.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

  • Obuka edukatora za mlade odrasle osobe pružanjem potrebne obuke iz područja digitalnih i pedagoških vještina s ciljem daljnjeg osposobljavanja marginalizirane ciljne skupine projekta
  • Edukacije provedene u svakoj od država partnera s ciljem prenošenja stečenog znanja od strane edukatora na mlade nezaposlene odrasle osobe
  • Izrađen je inovativan vodič kojim su se edukatori služili kako bi na kvalitetan i učinkovit način uspjeli prenijeti znanje stečeno kroz DIME edukacije na mlade marginalizirane odrasle osobe
  • Mlade odrasle osobe imale su na raspolaganju skriptu koja im je bila bitna pomoć kod upoznavanja sa svim potrebnim vještinama, tehnikama i zakonitostima vezanim uz edukaciju izrade digitalnih medija
  • U svakoj od država partnera provedeni su događaji „Festival kratkog filma“ te „Nacionalna kampanja“ koji su uvelike pomogli pri podizanju svijesti o potrebi usvajanja takve vrste znanja i vještina kod marginaliziranih skupina društva te općenito o benefitima koje znanje o digitalnim medijima pruža

Ciljna skupina projekta:

  • NEET skupina
  • Edukatori mladih odraslih osoba

O projektu saznajte više na: https://dimeproject.eu

Rezultat projekta:

Ustanova Callidus kao jedan od projektnih partnera, usmjerila je znanje stečeno kroz edukaciju svojih djelatnika na razvoj znanja i vještina mladih odraslih osoba s ciljem povećanja njihovih mogućnosti na tržištu rada. Kao jedan od intelektualnih rezultata ovog projekta predstavljamo vam i kratki video u kojem možete dobiti kratke savjete za izradu vašeg kratkog filma na vašim smartphone-ovima! Nadam se da ćete se dobro zabaviti, a usput naučiti i nešto novo:

 

 

Skill IT project, Erasmus+

Nositelj projekta: Ballybeen Women’s Centre – BWC, Sjeverna Irska

Partneri:

  • Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska
  • Kas Halk Egitimi Merkezi – Kas HEM, Turska
  • Instituto De Formacion Y Estudios Sociales – IFES, Španjolska
  • Aklub Centrum Vzdelavani A Poradenstvi – AKLUB, Češka
  • Morfogennesis, Grčka
  • Cooperativa Sociale Prometeo onclus a Mutualita Prevalente - Prometeo, Italija

Ukupna vrijednost projekta:  260.500,00 EUR

Trajanje projekta: 01.10.2016. – 30.09.2018.

Cilj projekta:

Projekt predstavlja strateško partnerstvo koje ima za cilj razvoj, dizajn i implementaciju povećanja osnovnih vještina, a posebno digitalnih vještina za određene skupine odraslih osoba. Neki od glavnih ciljeva projekta bili su:

  • Podići razinu digitalne pismenosti među odraslim osobama u nepovoljnom položaju
  • Ojačati suradnju između lokalnih i regionalnih organizacija u partnerskim zemljama koje rade s marginaliziranim ciljnim skupinama
  • Poboljšati i proširiti pristup mogućnostima učenja u skladu sa Europa 2020, ET 2020 i Erasmus + ciljevima

Ciljna skupina projekta:

  • Osobe s niskom razinom kvalifikacije ili bez kvalifikacija
  • Osobe osnovnim zanimanjima
  • Nezaposlene osobe
  • Migranti
  • Gospodarski neaktivne osobe

O projektu saznajte više na: http://skillinnovationtraining.com

 

 

Youthcoach Project, “Moja prilika za budućnost”

Nositelj projekta: Aklub Centrum Vzdelavani A Poradenstvi – AKLUB, Češka

Partneri:

  • WIFI Croatia, Hrvatska
  • BFI, Austrija
  • INAB, Njemačka
  • IFOA, Italija
  • IDT, Španjolska
  • Techniki Ekpaideftiki, Grčka
  • Atama, Slovenija

Ukupna vrijednost projekta:  276.810,00 EUR

Trajanje projekta: 1.9.2014. – 31.8.2016.

Cilj projekta:

Projekt Youthcoach je internacionalno europsko VET (Vocational education and training u prijevodu Strukovno obrazovanje i obuka) partnerstvo koje ima za cilj prenijeti, prilagoditi i provoditi inovativne projekte i proizvode koji:

  • Jačaju povezanost i suradnju između obrazovanja i zapošljavanja u početnom strukovnom obrazovanju i osposobljavanju
  • Pomažu u smanjenju velikog broja odustajanja u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju
  • Razvijaju osnovne i pomoćne vještine, osobito poduzetničke vještine s mladim učenicima u strukovnom obrazovanju
  • Provjeravaju vještine i sposobnosti tih mladih učenika u skladu sa Europa 2020, ET 2020 i Erasmus + ciljevima
  • Promiču razmjenu iskustava, daljnja prilagodba koncepata i internacionalno umrežavanje, integrirajući lokalne sudionike svakog partnera na projektu

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

  • Analiza potreba svakog pojedinog tržišta u zemljama partnerima
  • Obuka trenera za savjetovanje mladih
  • Izrada zajedničkog „Toolbox-a” koji će služiti kao podrška pri usmjeravanju mladih
  • Transnacionalna radionica za trenere iz svih zemalja
  • Prijenos koncepta pomoći u strukovnom osposobljavanju (DE), Toolbox (CZ), Jugendcoaching (PRI) i EBC * L Enterprise (SI) drugim europskim zemljama
  • Razvoj Youthcoach profil kompetencija i Youthcoach Train to trainer tečaja koji se temelje na istraživanju u svim zemljama partnerima
  • Provedba „Train to trainer“ tečajeva sa 70 trenera u partnerskim zemljama
  • Razvoj Toolbox-ova za trenere mladih uključujući module za:
  • Rad s tvrtkama u premošćivanju jaza između strukovnog obrazovanja i tržišta rada
  • Interkulturalne kompetencije
  • Osobni razvoj
  • Promocija kompetencija vezanih uz poduzetništvo (EBCL)
  • Izrada „Youthcoach“ web stranice sa svim proizvodima

Ciljna skupina projekta:

  • Strukovne organizacije
  • Strukovni nastavnici
  • Treneri mladih učenika u strukovnom obrazovanju
  • Mladi učenici u strukovnom obrazovanju

Newsletteri projekta:

O projektu saznajte više na:  http://www.youthcoach.cz/